Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

30 martie 2008

Basescu si Geoana s`au busit . Nu intre ei .

BREAKING NEWS:Traian Băsescu a fost implicat înr-un accident de circulaţie
Duminică 30 martie 2008, 19:29

Preşedintele Traian Băsescu a fost implicat într-un accident de circulaţie. Şeful statului nu a fost rănit.

Preşedintele a anunţat la Poliţie accidentul în care a fost implicat, iar maşina avariată a preşedintelui este la secţia de accidente uşoare.
Sursa: Realitatea TV

_____________________________________________________________

Mircea Geoană a fost implicat într-un accident rutier
Duminică 30 martie 2008, 19:30

Liderul PSD Mircea Geoană a fost implicat într-un accident rutier uşor. S-a întâmplat în această seară, în faţa Ambasadei Chinei din Bucureşti. În urma acestui incident, nu a fost rănit nimeni.

"Nu am reuşit să frânez şi am intrat în maşina din faţa mea, la o trecere de pietoni. A fost un mic accident, mi-am îndoit bara din faţă. Un mic incident minor de circulaţie. Nu există persoane rănite în acest accident", a declarat Mircea Geoană.
Sursa: Realitatea TV

_____________________________________________________________

Care o fi oare diferenta intre accident de circulatie si accident rutier ?
Care e mai cu mot ?

Si marinaru` oare era in Golfuletul ala albastru si dragut ?

Niciun comentariu: