Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

26 aprilie 2008

(NE)Stare

Inca mai supravietuiesc printre atatea prajituri si mancaruri . Cresc bunatati in jurul meu , iar eu imi continui cura de masline , mazare , zacusca si gem ( in caz de urgenta ) . Mi`am propus sa nu dorm . E aproape ora 3 si peste 3 ore ma duc sa ma imartasesc si spovedesc . O noapte alba cu post negru . Si chiar am postit , aaah pardon ! POSTAT negru ( dupa ideea lui Ionut ) .


Dar las` ca maine , pe vremea asta , dupa Inviere , stiu unde dorm ...

P.S. Cum sa te duci la Biserica , sa ai carte cu Prohodul , sa te straduiesti sa il canti - obligat de faptul ca toata lumea din jurul tau canta si se uita urat la tine daca stai cu gura cascata - , dar sa nu reusesti pe motivul ca esti ... ANALFABET . La cele 4 clase , 10 ani de puscarie si inca 20 de ani de cersit ( dupa fata de Prizonier din Azkaban pe care o avea in dotare individul ) ... ce este rau in asta ?

Niciun comentariu: