Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

10 noiembrie 2008

Desteptu` de mine...

Da, mi`am schimbat parola la Yahoo si am pus una atat de buna si "strong" cum zice acolo incat am reusit performanta SA O UIT foarte repede. N`am mai fost in stare sa o introduc din nou corect in messenger, asa ca acum "ma felicit" si "ma pup" intr`una. Am resetat`o, dar timp de 24 de ore din motive de securitate am contul blocat. Macar sa fie asa, daca nu... 600 de contacte din lista si inca 100 din lista cu ignore se vor duce pe apa sambetei.

De fapt azi am fost foarte buimac. Dar de vina este tot escroaca aia de pisica neagra si grasa care mi`a taiat calea la pranz. Mi`a fost prea lene sa fac ritualurile cuvenite. Asa ca, daca aveti ceva sa`mi comunicati, lasati un comentariu aici. Sper sa nu mi se faca dor de massurile voastre :)) Va pup! :)

Niciun comentariu: