Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

16 decembrie 2008

Sarbatorile vin! :)

Nu am niciun chef de scris la ora asta, dar trebuie sa o fac!

In primul rand vreau sa ii multumesc Denisei, pe care in sfrasit am cunoscut`o de dimineata ;)) Mi`a facut o imensa placere, iar bomboanele au venit la momentul potrivit pentru ca ramasesem fara provizii. O surpriza foarte frumoasa, pentru care trebuie sa ma revansez!

Si nu in ultimul rand muuulte multumiri la PICI (surioara si Teo). E cea mai frumoasa scrisoare pe care am primit`o vreodata, iar cadourile sunt foarte dragute! Sunteti ataaat de simpaticee :)) >:D<

Ma duc la un ceai, ne mai auzim! :)

Din nou e iarna, e ca`n povesti,
E minunat, e timpul sa daruiesti!
Sarbatori fericite,
Coca`Cola si PIC iti ureaza! :)


5 comentarii:

INeedADream spunea...

Si eu ma bucur foarte mult ca te-am cunoscut si ca ti-a placut surpriza mea>:D<
P.s.: cand mai ramai fara provizii sa ma anunti:)

Raluca Voicu spunea...

ador reclama aia
si pe tine :X:X:X:X

┬he°lici spunea...

zau ma pic?;))

Ioana spunea...

vai,numai din cauza ta am cantat azi tooata ziua "sarbatori fericiteeee coca-cola iti ureazaa" :)) am molipsit si o colega ;))

FunInTheSun spunea...

iti dai seama daca puneam clipul asta prin vara? :)