Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

21 aprilie 2008

Vara a venit mai devreme .


In prima raza de soare iesita dupa inghetul interior si exterior imi scald genele si corpul se teme de o usoara caldura .O placere scumpa pt o inca zi de aprilie.In sifonierul neincapator asa cum si mintea'mi e prea plina de amintiri; imi arunc privirea in hainele varatece .In mintea mea un film alb-negru ,fragmentat incepe sa ruleze involuntar.Simt caldura soarelui si ma infior.Simt gustul verii si mi se face pofta de razele soarelui.Sunt insetata de o ploaie marunta si calda a lunii iunie.Filmul ruleaza incontinuare aducandu-mi aminte de furtunile iernii si de zilele calduroase ale verii ... aveam nevoie de ploaie , nu furtuni ! Ploaie calda .

Picura?!?! E o ploaie rece .Inchid sifonierul si filmul ce rula se fragmenteaza din ce in ce mai des .
Inainte de a se pierde ... sunt sigura ca vara va fi scaparea noastra . O iubesc .

Niciun comentariu: