Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

10 iulie 2008

Haideti sa ne gandim putin ; ce ar insemna daca o adolescenta s-ar indragosti innebuneste ?


In dezordinea pe care o simt in mine , incep sa-mi divulg secretul singura . Nimeni altcineva nu are dreptul de a stii mai mult decat stiu eu , si totusi iar, si iar imi beau cafeaua .
Ti-am zis ca vreau sa merg prin ploaie ... ti-am zis prea multe , deja simt ca plec , incetul cu incetul , plec si la munte ... si ar fi cazul sa mai intrebi daca sunt bine , cafeaua imi cam face rau .
Stau pe pervaz intr-un tricou , prea multa fericire zace in mine ; pacat , se evapora cand sunt cu tine , si cred ca ... cred ca secretul meu e acelasi cu secretul tau . Vreau sa scriu numai despre tine , dar ... , dar nu prea pot , am impresia ca o sa fie o noapte luuuunnngaa ... Noaptea si secretul sunt elemente definitorii pentru mine , pentru ca noaptea te am , ziua iti vorbesc de dor, iar secretul ti-l divulg ,mereu, cand te vad . Imi dai prea multa libertate si pentru asta am sa te urasc mult timp de acum incolo , si acum ... , acum vreau sa nu-mi mai acorzi nici o libertate, decat aceea de a te vedea .
Stiu , ceasul meu roz o sa-ti creeze o obsesie ; " secretul fericirii consta in a ceda tentatiilor "(Oscar Wilde ) , iar asta pentru ca fericirea mea se evaporeaza repede ...


PAULA SELING - Serile Verii
Asculta mai multe audio Muzica »

Niciun comentariu: