De la Alinush aflam ca Fifa 2009 , produs de EA Sports , va aparea in jurul datei de 14 octombrie , iar varianta demo , pe 12 septembrie .
Un aspect important este ca jocul se va juca , in premiera si cu mouse`ul . iar game`play`ul va fi mult imbunatatit fata de jocurile precedente din seria Fifa . Alta noutate este introducerea sistemului Adidas Live Season 09 , care are rolul de a actualiza skill`urile jucatorilor din anumite campionate in functie de evolutia lor reala .
Grafica va fi asemanatoare jocului Fifa 08 , dar atentie ; cel DE PE PLAYSTATION : modele de jucatori mai detaliate mai multe cinematics-uri si shadere mai aratoase . Meniul a fost si el schimbat .
___________________________________________________________________
UN ARTICOL DE PE FORUMUL FIFAROMANIA , LEGAT DE FIFA 2009 :
" Fifa 09
De câțiva ani nu au mai fost mari schimbări aduse variantei PC, engine-ul grafic la FIFA 08 arătând învechit și urât, asta ca să nu mai vorbim de gameplay, departe de a fi atât de atrăgător pe cât ne-am fi dorit. Însă acum, cu FIFA 09, s-ar părea că în sfârșit avem parte de o evoluție a seriei: l-am încercat, arată mult mai bine, se joacă mult mai bine și se simte mult mai bine - e clar, este mai bun!
Construit pentru PC
În ultima vreme varianta de PC a jocului a fost construită pe baza celei de Playstation 2. Acum însă acest lucru a fost abandonat, iar varianta pentru PC a fost din start gândită pentru această platformă, în consecință nu mai este o simplă convertire. Astfel, jocul este acum independent și nu mai suferă din cauza anumitor caracteristici ale consolelor ce nu puteau fi implementate.
Gameplay - evoluat și intens
Schimbările aduse gameplay-ului sunt acum evidente. Coliziunile dintre jucători (în special în aer) au fost refăcute în detaliu: 350 de noi animații vor asigura o reprezentare realistă a contactului între jucători. Astfel, dacă doi jucători au un duel aerian, acum va conta foarte mult dacă oponentul este ”un munte” sau unul foarte firav. Concret, în aceste dueluri succesul va depinde acum de mai mulți factori: înălțimea și greutatea jucătorilor, precum și precizia momentului săriturii.
Altfel, jocul a devenit foarte cursiv. Pasele merg rapid între jucători, iar animațiile sunt elegante, a dispărut elementul grosolan. Mingea sare mult mai realist, mai ales la impactul cu jucătorii. Pot spune că mă simt foarte bine jucând FIFA cu acest gameplay.
Comparând gameplay-ul de pe PC cu varianta de pe consolele NextGen, nu se mai pot observa acum diferențe majore. În opinia mea, mai sunt câteva lucruri ce ar putea fi îmbunătățite, însă au fost destui oameni care au jucat ambele variante și au spus că o preferă pe cea de pe PC. Care gameplay este cu adevărat mai bun până la urmă este o chestiune de gust, dar un lucru e clar: este cea mai importantă evoluție a gameplay-ului din ultimii patru ani. Și se vede.
Meniu refăcut
Și designul meniului a suferit modificări. Acum nu mai sunt doar opțiunile deja cunoscute, ci au apărut și noi zone în care, dacă exită conexiune la Internet, apar informații despre clasamente, jucători și știri din joc și din lumea reală.
Meniul este de asemenea optimizat pentru rezoluții mari, arătând mult mai bine chiar și pe monitoare HD.
Noul mod de control: tastatură + mouse
Înainte, cei care nu aveau gamepad trebuiau să se mulțumească cu controlul oarecum deficitar și inexact al tastaturii, astfel prima categorie având tot timpul un avantaj în meciurile directe. EA Sports însă acum a construit un nou sistem în care poate fi folosită combinația mouse - tastatură.
Principiul este foarte simplu: mișcarea jucătorului poate fi în continuare controlată cu tastele W, A, S, D. Dacă nu vă place însă această metodă sau vi se pare complictă, puteți activa opțiunea "follow the mouse". În acest mod, jucătorul urmărește automat cursorul mouse-ului, de fiecare dată când îl mișcați pe ecran. Cu tasta Space el sprintează, iar cu Alt, viteza este diminuată.
De asemeni, folosind cursorul puteți stabili direcția paselor. Click stânga trimite o pasă în direcția aleasă, iar daca țineți butonu apăsat mai mult, pasa va deveni centrare. Click-ul dreapta corespunde șutului. Schemele vor putea fi realizate cu ajutorul butonului din mijloc. Doar ținându-l pe acesta apăsat și mișcând mouse-ul în anumite direcții va duce la realizarea schemei dorite.
Sună destul de ciudat și complicat la prima vedere - însă nu este așa. După ce veți exersa puțin și vă veți obișnui cu noul mod, veți avea un control foarte precis asupra jocului.
Desigur, rămân în continuare valabile opțiunile de control prin gamepad sau doar prin tastatură.
Grafică NextGen
Lucrul pe care toată lumea îl aștepta este în sfârșit aici: FIFA 09 conține elemente de grafică NextGen și face un pas mare către aspectul variantelor de pe console.
Modelele jucătorilor sunt la fel de bine realizate ca și cele de pe Playstation 3 și Xbox360, astfel încât aproape fiecare mușchi este vizibil. Iarba este 3D, beneficiind de o luminozitate realistă. Jucătorii arată extrem de realist, și au o culoare naturală a pielii. Un jucător ca Michael Ballack poate fi acum recunoscut nu doar după față, ci și după părul său 3D modelat exact ca în realitate.
Totuși unele lucruri încă lipsesc. Stadioanele încă nu au fost aduse la nivel NextGen, iar spațiul din jurul gazonului nu prea a fost schimbat față de ultimele versiuni (la fel ca și spectatorii). Shimbările NextGen au fost în principal făcute la nivelul jucătorilor și al spațiului de joc, practic ceea ce vedem în majoritatea timpului. Dar chiar și așa, impresia generală dată de grafică este foarte pozitivă.
EA a făcut un pas major în această direcție. Dacă acum grafica NextGen nu a fost implementată total, avem certitudinea ca EA va continua lucrul la grafică astfel ca în curând sa apară din ce în ce mai multe astfel de elemente.
Controale complet editabile
O altă nouă îmbunătățire este aceea că acum controalele pot fi editate în întregime - de exemplu comenzile din atac și apărare pot fi separate; înainte șutul și deposedarea se făceau cu același buton, însă în FIFA 09 pot fi setate taste diferite pentru aceste comenzi.
Modul Online
EA în inlăturat sistemul Match Maker, ce devenise învechit. Acum nu mai e necesară încărcarea unui program extern pentru a fi posibil jocul online. Și pe PC va fi același sistem ca și pe consolele NextGen: lobby-ul online va fi inclus direct în meniul FIFA.
Cerințe de sistem
Elementele NextGen din grafică vor crește cerințele considerabil. Exact care vor fi aceastea nu este încă sigur, deoarece jocul este încă în dezvoltare iar EA încearcă să crească performanța în joc tot mai mult.
Însă categoric că o placă video precum GeForce-urile din seria 8xxx și 2 giga de RAM pe sistem nu vor avea probleme în a rula jocul la detalii maxime.
Pe de altă parte, dacă aveți un calculator mai slab, nivelul de detalii poate fi coborât pas cu pas. Astfel, se poate ajunge la nivelul grafic de la FIFA 08 și astfel nu vor fi probleme ca și pe o astfel de configurație jocul să ruleze fluent.
Concluzie
Varianta PC a făcut un mare pas înainte. Mulțumită elementelor NextGen, jocul arată foarte bine, iar gameplay-ul se apropie mult de cel de pe console. Pe scurt, jocul este atractiv, comportându-se și simțindu-se diferit față de precedentul. Cu FIFA 09 EA au făcut (în sfârșit) o treabă bună. "
___________________________________________________________________
Pentru prima data , am auzit doar cuvinte de lauda despre un joc FIFA . De obicei , in fiecare an , inainte de lansarea jocului , se vehicula ca acesta era sub versiunea precedenta , iar multi considera ca din 2002 , jocul nu mai are niciun farmec si este in continua scadere .
Alte detalii despre mult asteptatul joc Fifa 2009 gasiti pe acelasi forum , iar video aici .
Am scris acest articol pentru ca sunt un impatimit al seriei FIFA :)
29 august 2008
Abonați-vă la:
Postare comentarii (Atom)
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu