Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

11 mai 2008

Copila si lucrurile savarsite .


Hai dimineti de vara , dimineti de dupa furtuni , dimineti practic pierdute ...Haideti toate ! Intrati in mine , vreau sa fiu eu , vreau sa fiu vara ... vrea sa fiu furtuna , vreau sa fiu pierduta-n voi ! Vantule ... vreau acum sa imi apartii , sa fii in mine , sa-mi aduci nisipul de pe plaja si vreau sa-mi aduci muntii in mine , vreau sa fiu musonul care te declanseaza !
Pamantule ... iti vreau florile , iti vreau culoarea , vreau sa-mi dai mirosul de dupa ploi , vreau sa fiu eu in tine , si nu tu in mine ... vreau sa ploua pe mine ... nu pe tine ! Vreau ca oamenii sa te atinga cu grija si stiu ... stiu ca vara suferi ... suferi din cauza ploii ... nu te mai vrea ! Si atunci practic mori .... si atunci vreau sa intri tu in mine si sa te alimentezi cu frica furtunilor si a tunetelor si a fulgerelor .
Haideti intrati ... va astept de atata timp ...

Un comentariu:

Andru spunea...

te urasc .