Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

2 mai 2008

Merg prin ploaie .


Te trezesti inocenta ca o ploaie torentiala . Soarele incepe sa-si arate "coltii" ... azi chiar nu vreau sa fie Soare , nu vreau sa fie Luna! Vreau sa fiu doar eu , doar eu si strazile si blocurile si ... atat .
Te-ai dus prea departe cu gandu` ... iar eu am mers prea departe cu acele copilarii . Nu stiu poate ... doar daca o sa ploua azi o sa ies din casa ... daca nu , o sa stau si o sa dorm !
Mai sunt doar 3 zile si incep scoala , din nou , si chestia asta ma roade pe fiecare zi nici macar nu mai pot sa ma bucur de o ploaie pentru ca ma gandesc intr-una la asta . Cred ca si valurile sunt suparate pentru ca pleaca oamenii ... o lasa singura !
Te trezesti frumoasa ... si nepasatoare .

2 comentarii:

Andru spunea...

imi retrag cuvinteleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :|

FunInTheSun spunea...

baga de soare acum ;))