Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

27 mai 2008

Inima de tigan ; vrei , nu vrei ?!

Astazi , la frizer , o surpriza : o satra de tigani , mai bine zis o familie ( Bunica , Mama si Tata , impreuna cu 2 copii-puradei mici au nimerit la coafor . Mamica trebuie sa arate bine si frumos , asa ca pretentiile sunt multe , banii ( nici mai mult , nici mai putin - zgarcenia rommilor ) iar mirosul ...

Ce mi s`a parut amuzant este faptul ca , aia mici ... nu le dau mai mult de 4-5 ani stiau pe de rost o poezie :

" Cel mai tare serial e
Inima de tzigan .
Vede toata romania
Cum traieste tzigania .
Flacarica si q State se cearta in episoade .
State bea wisky pe ascuns
Si are glicemia sus .
Bucurie in satra toata
Roza e insarcinata
"

( noroc ca poezia am gasit`o pe internet , ca nu am reusit sa retin toate versurile )

De unde , va dati voi singuri seama ...

2 comentarii:

Adriana spunea...

Mie nu mi-au placut niciodata telenovelele, oriunde m-as duce numai despre "inima de tigan" se vorbeste, o parte din prietenii mei credeam ca sunt ca mine si ca nici lor nu le plac telenovelele, dar m-am inselat :) Mai grav este ca fetele de 7-8 ani se uita la asa ceva, la mai si aud prin metrou cum comenteaza ca vor prieteni tigani. Ce educatie mai au copii in ziua de azi. Eu nu am nimic cu tiganii asta daca daca stau in banca lor. Chiar am cunoscut o tiganca studenta la facultatea de litere, foarte draguta, respectoasa si desteapta.

Foarte interesant ce ti s-a intamplat tie azi...cred ca ai aerisit salonul si ai consumat la spray de camera :))

FunInTheSun spunea...

;)) am suportat , ce sa fac !

pacat ca gasesti foarte rar tigani / tiganci de treaba , respectuosi , draguti , etc .

iar cel mai mult ma enerveaza cei care cersesc , aici , dar mai ales in strainatate , care pateaza numele tarii noastre . In multe cazuri am auzit straini care nu fac diferenta dintre romani si tigani . Pentru ei este acelasi lucru ... pacat !