Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

31 decembrie 2007

Review 2007 !

poate ca cel mai frumos an ! a avut de toate !

- am calatorit mult ! ( mare , munte , capitala , prin tara )
- am invatat multe !
- mi`am facut noi prieteni ! , dar si dusmani !
- am iubit mai mult si am fost iubit mai mult !
- m`am distrat ! ( chefuri si aniversari multumesc Doamne ca au fost mai mereu ! )
- am pierdut doua persoane dragi , dar stiu ca sunt bine acolo sus !
- am inceput un blog si sper sa imbatraneasca si el odata cu mine !
- am mai imbatranit cu un an ! :-<
- am fost fericit si mi`am dat seama ca viata E PREA FRUMOASA SI MISTO ! :X
s.a.m.d

La anul imi propun mai multe ! :)

va multumesc celor care mi`ati fost alaturi ! va urez un 2008 FERICIT CU DE TOATE , SANATATE , REALIZARI , DRAGOSTE si sa ma iubiti >:D< ! LA MULTI ANI !



Trecerea dintre ani o voi face cu cativa prieteni , care mi`au fost dragi tot anul :) ! Ne uram DISTRACTIE PLACUTA !

Niciun comentariu: