Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

28 decembrie 2007

Cant prost astazi ?!

Eu stiu mai mult decat ea ce vrea de la mine ! Ea nu stie ca eu stiu asta ! Nu o sa`mi dea dreptate ! Dar nici nu`i zic ! Tin pentru mine !

E putin cam suparata , dar mi`a zis ca ii trece . Nici nu prea am vorbit azi ! Doar la telefon ! Daca ma duc la somn o sa ma trezeasca si o sa ma puna sa intru pe mess sa vorbim pana dimineata . O sa o refuz , deci o sa`i treaca mai greu ...

In seara asta nu vreau mess ! Gasesc altceva de facut ! Desi e si fata aia draguta si simpatica de la 10 B pe acolo ... Intra rar pentru ca n`are net acasa ... :-<

Am fost plecat toata ziua . Mi`e cam somn si frig ... Dar sa vezi ce revelion o sa iasa ! :X
Si chiar m`am simtit bine azi ! Multa lume pe langa mine ! Si multa lume draga ... Si tot ce mi`e drag iubesc ... Va iubesccc maa ! >:D<

Ascultati si voi ! Abia nu sunt singurul care se bucura intr`un mod mai trist de un " Cantec prost " ...

Niciun comentariu: