Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

29 decembrie 2007

neintelegerile de la 2 noaptea !



EA : - acasa ?
EU : - jumatate si un pic :)
EA : - numai tu stii ce inseamna jumatate si un pic ! da` nici nu ma intereseaza unde esti ...
EU : - atunci a fost o intrebare aiurea ... stii ca nu`mi plac !
EA : - ...
EU : - ultima oara cand ti`am zis ca e o intrebare aiurea fara sens si rost te`ai suparat !
EA : - mda...
EU : - acu nu te supara ! intrebarea e aiurea dar de data asta cu sens si rost :)
EA : - mi`am dat seama care e sensu` si rostu` acu` ! ...
EU : - m`am purtat prea frumos zilele astea cu tine si tu cu enervanta ta ironie si la misto ...
EA : - daca te purtai asa frumos nu`mi ziceai de intrebare aiurea... iar vrei sa`mi zici ca ...
EU : - ca ce ?
EA : - ... lasa ! nb ! si oriunde dormi ai grija de tine !
EU : - iar imi faci d`astea ! bine ... daca tu zici asta ! de maine nu te mai cunosc !
EA : - nb !
EU : - ...

dupa 5 minute ...

EA : - crek am inteles gresit msg`ul cu sensu` si rostu ` ! dar nu am facut la misto ! si daca tu crezi ca te porti asa frumos cu mine si eu nu ... o sa incerc sa fiu mai draguta cu tine ... cred ca te distrezi acum ... vorbim maine ca sa nu`ti stric dispozitia ... sau cand vrei tu ... nb !

Niciun comentariu: