Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

5 ianuarie 2008

Acum insa ...

Nu ne`am mai auzit de 3 zile pe blog ! Au fost 3 zile speciale pentru mine , zile in care am profitat la maxim de vacanta ! E sambata dimineata si am gasit putin timp in care sa mai adaug un post .

Pana acum anul a inceput bine si mult mai promitator decat fostul 2007 . Imi amintesc cum anul trecut prima saptamana am petrecut`o acasa cu multe antibiotice , picaturi si litri de fervex . 2008`ul este mai prietenos ; am facut multe in primele 5 zile si sper sa continui asa tot restul anului ...

Ieri am aflat ca luni incepe scoala , eu fiind sigur ca mai stam o saptamana acasa . Prea repede a trecut totul . Acum insa ... m`a apucat dorul de mare ... :-< Acum insa astept un 1 mai . Acum insa este prea devreme ...

Niciun comentariu: