Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

8 ianuarie 2008

Cat e ceasul ?



Ceasul meu e diferit fata de al tau ! Dar stiu ca arata ora mai bine ...

In plus al meu imi sta fix pe mana . Al tau aluneca pe bratul pe care demult il iubeam ...

Mai stii cand aveam amandoi acelasi timp ? Dar al tau a ramas in urma ... Sau daca nu`ti place cum zic , noi toti am luat`o inainte si pe tine te`am lasat mai in spate . Tu de fapt esti mai aproape de timpul nostru . Dar refuzi sa gandesti asta .

Eu ma grabesc in continuare , eu si toata lumea ... Vreau ca ceasul tau sa ramana mai mult in urma . Poate ca ceasul meu o sa stea si o sa il astepte pe al tau , iar atunci vom ramane amandoi in urma fata de ceilalti ... dar acum este inainte !

Mai vreau sa te intreb doar ceva ... " Cat e ceasul ? "

Niciun comentariu: