Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

21 ianuarie 2008

Una vorbm si alta facem ...

Azi e luni si ascult in prostie " Chiara Robiony & The Axcess - Monday You Leave Me " . O puteti face si voi mai jos ! Nu stiu ce m`a pacalit house`ul asta in ultima vreme , mai ales cel de pe Radio Deea [ un radio care merge excelent pe fundal cand inveti sau scrii pentru scoala ; asta pentru ca nu retii nimic :) ] . Dar nu ascult degeaba melodia asta ! Motivul ?!

Azi ne`am vazut iar . Dupa vreo 5 zile in care fiecare si`a vazut de treaba lui . Ca de obicei , noi oricum nu ne putem vedea amandoi de treaba noastra , dar e bine macar ca fiecare are treaba lui ! Am fost si plecat si cu niste chefuri si cu prietenii ! A aratat bine saptamana care tocmai a trecut !

Saptamana da... a aratat bine , excluzand`o pe ea ! Joi am vorbit ceva pe mess ( mai nou doar bitzii ne leaga ) si ne`am promis multe ! Dar a doua zi , a uitat totul ( asa cum ii place sa uite cand se distreaza departe de mine :| ) si ma fac si eu ca uit :) In concluzie , azi luni , m`a parasit !

Adica in fiecare zi ma paraseste ! Si ... i`am zis ca m`am pictisit de atatea vorbe ! Oricum ii multumesc pentru niste cuvinte ... le stie ea :) Au revoir !

Mai jos piesa care v`am promis`o :) Enjoy it !

Niciun comentariu: