Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

2 februarie 2008

Un vis frumos - REVERSE (not Andreea Balan ft. 3SE )

" Ce mai ascultam astazi ? " prezinta :

" Andreea Balan ft. 3SE - Un vis frumos "



1.M-am schimbat in lipsa ta,
Aveam tot dar te-am pierdut,
Am crezut ca poti ierta
Si sa fim iar ca la inceput…
2.Azi inca te mai simt,nu pot sa te ating,
Dar vei ramane,mereu visul meu!
Orice s-ar intampla,mereu voi fi a ta
Iar tu vei fi al meu….!!!
R: Mai stai,nu-ti cer nimic din ce nu poti sa-mi dai
Vreau sa mai stai,inca o noapte,ramai langa mïne…

Aparuta doar de cateva zile si nelansata oficial , piesa se pregateste sa intre in topurile muzicale ; cel putin dupa primele impresii ale ascultatorilor .

Nu sunt cine stie ce fan Andreea Balan , dar piesa e chiar draguta . Versurile se potrivesc cu feeling`ul meu de cateva zile :) SO ... enjoy it !

Acum , rugby pe tvr 2 :)

Update ! Ne cerem scuze pentru confuzie , piesa apartine celor de la Reverse ( din Constanta ) si nu celor de la 3 SE ft . Andreea Balan , asa cum am scris initial .

4 comentarii:

Anonim spunea...

piesa este cantata de trupa reverse din cta eu sunt componentul ei cauta mai bine pe net nu e vina noastra ca a fost confundata cu 3 se si andreea balan.

FunInTheSun spunea...

iti dau dreptate . si trilulilu a modificat .

am modificat si postul ! :)

btw , felicitari pentru melodie ! good job ! si la mai multe ;)

Anonim spunea...

stupide melodii ,sincer, mai stai e draguta si atat...trupa nu are viitor, va lipseste totul

Unknown spunea...

Trupa Reverse a fost pacalita decei de la Play &Win. Piesa *Mai stai* ,cea pe care o canta INNA este a lor si este ff frumoasa. Aceea este originala.Pacat ca o solista atat de cunoscuta se preteaza la asa ceva.Intodeauna va fi asa.