Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

10 septembrie 2008

Lance is back!

Poate ca stiti sau nu, dar ciclismul este unul din sporturile mele preferate si il urmaresc cat se poate de mult. Am dat in dimineata asta peste o stire care m`a incantat. Sursa oficiala, aici si spune-tradus, cam asa:

"Lance Armstrong se reintoarce in ciclismul profesionist"

___________________________________________________________

“I am happy to announce that after talking with my children, my family and my closest friends, I have decided to return to professional cycling in order to raise awareness of the global cancer burden"

___________________________________________________________

Pe omul asta, pe care eu l`am vazut doar in galben (culoarea tricolului de castigator al Turului Frantei) il respect si simpatizez cel mai mult. A reusit sa castige de 7 ori consecutv Marea Bucla dupa ce a invins cancerul, iar in 2009 se intoarce pentru a triumfa a 8`a oara pe Champs-Élysées. As scrie mult mai mult acum despre Lance Armstrong; o sa o fac putin mai tarziu.

Alte detalii mai gasiti si aici si aici .


Niciun comentariu: