Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

21 mai 2008

Atunci si acum o sa imi amintesc .


Atunci spuneti ce vreti , ce visati ... am sa va ajut . Promit ! Dar nu ... nu , nu ! Sunt o egoista ,ascult doar de Luna , iar Luna voi ati stricat-o , voi ati facut-o urata . Era Luna mea , doar a mea ... Uitasem ca trebuie sa o impart cu voi din cauza asta am inceput sa ma tem de tot , mi-e frica sa nu ma pierd in ochii aceia , mi-e frica sa mai stau langa tine ... Si stii de ce ? De ce mi-e frica ... mi-e frica de mine , de impulsul meu , mi-e frica de Luna ... Pentru ca atunci cand e Luna plina ... eu voi fi pe jumatate si va trebui sa ma completezi ... O vei face? Ma vei completa , te vei aseza sa ma privesti ? O sa imi surazi ? Imi vei lua poza si o vei saruta ? O sa stii cand sa ma cauti si cand nu ? Atunci iti voi spune "Bun venit in viata mea !" ... o sa mai fie , o sa mai fie , teama ... e departe , iar tu , tu ... esti aproape complet .




Da-mi drumul acum ... O sa stiu drumul inapoi , ai incredere , o sa-mi fie dooor ...

Niciun comentariu: