Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

3 mai 2008

De ce PIC ?

Poate v`ati intrebat ce cauta poza de sus pe blogul asta ? Au trecut 4 luni si cateva zile de la primul post , dar nu am pomenit pana acum nimic . Poate are putina legatura cu marea ( pentru ca o ador mult ). De fapt , sigur are ! FunInTheSun , Vine valu` ... ! Sigur ca te gandesti la mare acum !

In fiecare zi am grija ca valul sa nu stearga numele de pe plaja . Si daca sterge numele , se apropie amenintator de posturi si de restul blogului . De aici , si numele " Vine valu ; sa`mi ia altceva dar nu calu` si nici numele ! " . Buun ... dar care nume ? PIC . Da ... Un brand ( zicea o prietena ) . Nici chiar asa ...
Numele PIC are o istorioara . Vine de la verbul " a pica " . Si a fost inventat de colegii mei , in clasa a 9-a . Mai precis doua fete , care strigau " PIIIIICCC !!! , in timp ce se jucau . :) . Si cum m`am speriat si ma uitam intr`un mod putin uimit , " PIC o sa te strigam de acum incolo ! " Si asa a ramas . Iar acum , cei mai bun prieteni ( in special fetele ) ma striga simplu ... " PIC ! " si eu le raspund la fel .
Legat de poza , a facut un anisor si este facuta de aceleasi doua colege , anul trecut , la mare de 1 mai . Si mai sunt ...







Si un articol de acum doua luni de pe blogul nostru , aici .

Un comentariu:

tedi pe foaie alba spunea...

indecent.tdee e idu meu :) daca desenezi chiar asa de frumos.