Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

25 mai 2008

Daca nu ai vazut ...


Si daca esti in celalalt colt al lumii ? Si daca ai murit ? Si daca deja te-ai conformat ca iubirea nu exista si spui ca iubesti doar ca sa fie ? Si daca esti prea mic ? Si daca si tie iti e dor , desi niciodata nu ne-am intalnit ? Si daca la apus te gandesti la mine ? Si daca vantul te va lua ? Si daca te-ai simtit vreodata neglijat , ranit ? Si daca n-am fost niciodata langa tine ? Si daca privim aceeasi stea ? Si daca norii tai sunt diferiti de ai mei ? Si daca niciodata nu mi te-am imaginat, chiar daca tu ai facut -o? Si daca nu-mi stii numarul de telefon , afla-l? Si daca nu-mi stii vocea, nici nu era nevoie? Si daca nu e adevarata povestea cu "sufletele pereche" , noi ce vom face ... ne vom cauta pana la sfarsit , chiar daca vom fi casatoriti ?

Ai merge pana la capatul lumii dupa el ?

Un comentariu:

Andru spunea...

imi pare rauuuu