Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

25 iunie 2008

Cel mai misto tip din Romania

Cel mai misto tip din Romania ... cine sa fie ? Normal ca eu ... Ideea apartine lui Cabral si chiar mi se pare geniala . :))

Haideti , spuneti , nu credeti ca eu sunt acela ? Pe bune , acum ?! Sa nu ne mai ascundem :)) Adevarul asta e - ca eu merit acest premiu si ce e corect , sa fie corect ! E normal ca atunci cand scrii pe Google" CEL MAI MISTO TIP DIN ROMANIA " sa apar eu primul si pe deasupra e si foarte logic . Deci cel mai misto tip din Romania este asta care scrie pe Vine-valu - bla bla bla :) Sau macar cel mai modest :) si sunt multumit :))

Si daca ai blog pune si tu linkul asta si vezi ce zice lumea :)

Si CEL MAI MISTO TIP DIN ROMANIA e CEL MAI MISTO TIP DIN ROMANIA