Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

26 iunie 2008

Probleme tehnice a la TVR

Si ca mi`am adus aminte , inainte sa cobor sa ma uit la meci ...

Foarte inteligenta transmisiunea de aseara a postului nostru national de 2 bani a semifinalei Germaina - Turcia , de la EURO 2008 , incheiata 3 -2 pentru nemti . Jos palaria pentru turci , dar prea mult noroc au avut la turneul asta . Am fost turc , recunosc , pana la urma si aia si aia au venit peste noi ... unii prin 1600 , altii prin 1900 :)

Pe langa faptul ca am ratat 10 minute din partida , ecranul devenind albastru cu sigla TVR si cu un mesaj in care isi cereau scuze de problemele tehnice , meciul a avut cel mai bun comentariu pe care l`am auzit vreodata la TVR ... atunci cand nu s`au auzit cele 2 vedete de la postul de comentator , 2 vedete care s`au dus pe banii nostri in Elvetia si in Austria . Asta s`a intamplat timp de 5 minute , perioada in care s`au inscris si 2 goluri din meci :) Mureau sarmanii de oftica pentru ca nu au putut sa tipe si sa ne anunte ca s`au inscris goluri . Asa am auzit si noi tribunele , eram mai atenti la meci , fara cele 2 voci de aur ale .. pana la urma nici nu stiu cine a comentat semifinala aseara , dar nici nu as vrea sa aflu :)

Astazi , pe acelasi post , penultimul meci de la EURO , SPANIA - RUSIA , o semifinala in care puteam sa fim si noi prezenti :) Nu tin cu nimeni ,pana la urma sper sa vad tot meciul , nu pe bucatele si cu sigle :)

Niciun comentariu: