Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

26 iunie 2008

Telefonul fara fir

Nu stiu cum sa va zic , sa nu fac reclama :) Asta pentru ca nu merita . O sa incerc sa evit numele , si asa e prea lung si greu de pronuntat ...

Ce se intampla ? Pai ma suna un nene foarte vorbaret si bineinteles nimereste in cel mai dulce moment al somnului , sau ma rog ... in cel mai prost moment ales . Nu stiu daca dorm chiar asa mult , incat mereu se gaseste cate unul care sa ma trezeasca , in fine ...
Se prezinta frumos , e de la o banca recent aparuta in Romania ( ca sa va dau un indiciu , firma pentru care lucreaza e sponsorul echipei Steaua Bucuresti :X - aici chiar ca merita reclama facuta ) si incepe sa vorbeasca , fara punct si fara virgula .

Eu tot ii zic frumos ca nu ma intereseaza , el tot imi prezinta oferta . Eu insist ca nu ma incanta nimic , el imi prezinta cardul de cumparaturi , naiba sa`l ia :)

Pana cand a reusit sa ma scoata din pepeni si i`am trantit`o :

" - Domnule , pe cardu` dumitale , de care tot vorbesti acolo , produsele sunt mai ieftine ? "
- Nu neaparat , dar puteti ... sa ...
- Deci nu sunt ? Bine ... imi pare rau , cand or fi ma sunati . La revedere ! "

Uite ca dupa " spamul " prin telefoane care a fost cu ocazia alegerilor , au aparut si telefoane sa cumparam carduri de cacao de la banci de cacao . Iarta`i Doamne , ca nu stiu ce fac ...

Niciun comentariu: