Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

9 iunie 2008

Daca ne intrebati cu ce ne mai laudam , noi va raspundem ...

Acum 2 luni si jumatate ne mandream cu 50 comentarii si reactii la articolele de pe blog , acum avem peste 200 .
Am trecut cu brio bariera de 5000 incarcari de pagina .
Iar in 6 luni am fost vizitati de aproximativ 1000 persoane .
Media vizitatorilor unici pe zi este de 30 .
Iar acesta este postul cu numarul 215 .

Va multumim !

Suna a campanie electorala articolul asta . :)) Am facut , am construit ... :)

Acum ne imbracam in galben si cautam terasa pentru meci .

Si azi am auzit si un banc foarte tare frate . " Cat se termina Franta - Romania ? 2 - 1 . Goluri Nicolita , Nicolita respectiv Nicolita . :)) " Speram ca Banel sa nu faca Hattrick si sa ne auzim bucurosi si victoriosi diseara ! :)

HAI ROMANIA !



@later edit : Am in lista de messenger peste 50 statusuri si avatare legate de meciul nostru . :) Multi microbisiti prin preajma .

Un comentariu:

Maria spunea...

eu nu sunt microbista:))
dar merge...
oricum prea mult zgomot pt nimic:-j
dar daca e motiv de bere se schimba treaba:>