Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

30 iunie 2008

Mi`e dor de mare ...

Cateva zile pana la mare ... abia astept :) ieri am aterizat si eu in oras , dupa 2 saptamani in care m`am distrat la munte , Bucuresti sau Ploiesti :) Deja mi`e dor de momentele dragi si de prietenii noi pe care mi`am facut si sper sa`i vad cat de curand . :)

E aproape iulie , temperatura apei la mare e de 25 grade , poate asta va face pofta :)) Acum am venit de la un chef si nu am somn deloc . O sa dorm maine toata ziua . Sunt fericit , 10 degete de la maini si inca 2 de la picioare si numar zilele / noptile pana la prima bauta pe plaja si prima baie in mare :)

Spaniolii au castigat EURO , eu vreau printr`un club acum , dar pe aici nu e nimic , asa ca ma bag sa ascult inregistrarea de la Partydul de sambata noaptea . :)

Mi`e dor de mare :-<

Niciun comentariu: