Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

13 iunie 2008

Articolul de azi .

1-1 cu italienii , iar Olanda a facut pentru a doua oara spectacol la acest turneu si a invins cu 4-1 echipa Frantei . Este bine pentru noi , AVEM sanse de calificare , totul e sa nu pierdem cu olandezii , in ultimul meci . O victorie ar califica echipa noastra , iar un egal ar fi bun doar in cazul in care Italia - Franta se va termina la egalitate . Acum eram calificati , daca MUTU nu rata penalty`ul ... Il alegeam pe Dica sa bata .

Am ajuns acasa exact dupa ce au marcat italienii . Cand am intrat in cartier , acesta a explodat dupa golul lui Mutu . Auzeam " GOOOOOOOOLLLLLL !!!! " si din copaci , din orice colt , iar cand am urcat deja italienii dadusera gol .

In sidebar , am actualizat clasamentul , bucurati`va de el ; sa fim pe locul 2 si dupa ultimul meci !!!

Astazi a fost o zi frumoasa , pe care nu o sa o uit niciodata . Fulgerul care a picat la cativa metri in fata mea nu o sa il uit niciodata . Nici acum nu stiu cum am scapat de furtuna . Eram singur , cu 3 colegi in mijlocul padurii si am reusit sa ne adapostim , desi initial nu stiam ce sa facem si credeam ca acolo vom ramane . Mi`a trecut prin cap si ce o sa se intample cu blogul , majoritatea din lista mea nu stiu ca`mi fac de cap pe aici :) Si nici mami si tati . Nici colegii ... Pozele de azi sunt la un baiat , o sa le iau , dar ma mai gandesc daca le pun sau nu aici :) .

Am promis ca mai pun filmulete de la VAMA . Maine or sa apara sigur . Si tot maine , mare chef mare :) 17 ani , bairame \:d/ Acum , pregatim muzica :)

Niciun comentariu: