Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

30 august 2008

Era plimbarea noastra , de fiecare data cand veneam la tara , si radeam ...



Cand vara se termina , va incepe alta noua doar pentru tine .
Te framanti , si orice ai faca nu-si mai are rostul .
Bocind in noapte pe aceeasi masa din fata blocului ...
Astea vor ramane doar amintiri .
Si cand ma strange in brate , stiu , ma strange cu o putere mai mare decat a lui .
N-am procedat cum trebuie , dar, se va continua , de data asta , fara greseli !
Hai tu ... care se presupune ca nu gresesti niciodata , invata-ma , arata-mi cum sa fac , e tare greu !
Mai vrei sa te simt , mai vrei sa te aud , mai vrei sa ma vezi , mai vrei sa ma tii in brate ?
Intoarce-te ... Au trecut 3 ani si tu poate crezi ca am uitat , am pierdut tot ce avea legatura cu tine , dar nu ! Nu , nu , nu ... nu este asa ! Vreau sa te intorci si sa ma inveti ,iar si iar, cum sa fiu indiferenta , pentru ca niciodata n-am stiut sa deosebesc binele de rau , si cred ca n-am s-o fac niciodata ...
Leben - Schiller - I feel you

Niciun comentariu: