Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

25 august 2008

Music is back ! \:d/

Au mai ramas aproape 3 saptamani pana cand `ne vom baga picioarele` la propriu in salile de clasa de la scoala / liceu / facultate . Sper ca cititori de la gradinita nu am , asa incat sa nu se supere ca i`am sarit .

By the way , 3 saptamani in care SA NE DISTRAM ! Si eu am multe planuri in cap si o groaza de lucruri pe care nu le`am facut si e musai sa le fac in vacanta asta . Sunt sigur ca si voi aveti cel putin la fel de multe .

Si o metoda de distractie ar fi sa mergem in cluburi . Eu am fost in vara asta in cluburi din Targoviste , Brasov , Costinesti , Fieni , Ploiesti si Bucuresti . Sper ca joi sa`l vad si pe DJ Optick live la Priseaca ( doar daca imi trece raceala ) . :)

Apropo de cluburi si distractie , m`am gandit sa continui seria celor mai tari , ascultate si fierbinti piese house / dance / trance / electro / chill , serie care am deschis`o odata cu inceputul verii si dupa cum am observat a avut succes .

Asadar , inepand de diseara la 12 fara un minut , timp de 3 saptamani va intalniti aici cu melodiile care au spart topurile in vara asta . 20 de piese care rasuna in toate cluburile tari din Romania ! Asa ca fiti atenti !


Alex Gaudino in RING Discoteque by GeoDaSilva ( Costinesti )

In curand reactualizez si playlistul cu piesele care au fost pana acum . :)

Niciun comentariu: