Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

13 august 2008

Legate de blog ! :)

Ieri , marti , 12 august 2008 , ziua in care Romania a ciupit o medalie de bronz ( deci zi mare ) pe blog am avut cel mai mare numar de vizitatori , dublu fata de ziua de duminica :) Aproape 50 :) Multumesc tuturor si va mai astept :)

Lumea a votat si in sondaj . Egalitate . Mai e timp pana decidem cum stam cu bautu` . :)

In lista cu linkuri catre alte bloguri am facut curatenie . Cele pe care nu a mai scris nimeni nimic de 2-3 luni au disparut . Am in RSS niste feed`uri la cateva bloguri bune . O sa le arunc si pe ele la bataie in sidebar :)

Ah , era sa uit , niciodata nu am inteles treaba cu abonatii feedburner . Acum am 12 , acum am 5 . Naiba sa ii ia . Nu stiu daca trebuie sa le multumesc si lor , daca au facut ceva ... :)

Totodata multumesc si lui Marius pentru bunavointa de a`mi arunca pe Moneybookers 20 de verzisori . Poate imi fac domeniu , cine stie :) E baiat bun , eu sunt un cititor fidel , deci merita link ;))

LE : Mi s`a spus ca exagerez cu smile`uri`le la finalul randurilor :)) O sa incerc sa ma dezobisnuiesc . Sorry ! :) ( cu intentie a fost ultimu` , na ! )

Niciun comentariu: