Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

4 august 2008

Jurnal online scris nu de o fata care zace, ci , care, momentan este pierduta ...


Mi-as fi dorit jurnalul meu propriu unde as fi putut sa scriu ce vreau eu , sa nu fiu conditionata de nimeni ; aici, niciodata , nu am putut sa scriu ceva liber , din suflet , sa ma destainui ,mereu controlata si bla bla bla , cu frica sa nu ... ! Nu reprosez chestia asta , imi place mult sa scriu , dar ceea ce nu-mi place in momentul de fata este ca stau cu o batista la cap ; ma doare capul , aproape ca lacrimez si cred ca motivele nu-mi lipsesc ! Nu ,nu , domnilor si doamnelor , nu ma cunoasteti prea bine ... mi-e dor de oamenii dragi , oamenii care sunt prea departe ... prea departe de mine si imi vine sa fug de acasa si sa ma duc la ei sa-i imbratisez , cunoscuti , necunoscuti , stiu este o nebunie !
S-au strans atatia oameni , atata dor in mine ... ca-mi vine sa dau telefoane peste telefoane doar ca sa-mi gasesc necunoscutii si ... si imi mai pare rau de un lucru ;imi pare rau ca azi nu mi-am baut cafeaua ...
Din toate ordinea din capul meu ... incerc sa-mi amintesc , inca , felul cum arata ... trasaturile , nu vreau sa-mi scape ceva , nu vreau , vreau ca la anu` sa fie tot acolo , acolo ... aproape de plaja , pe aceeasi faleza pe care treceam mereu dimineata cand ma duceam la plaja .
Pacat ca pentru necunoscuti totul e ceva trecator ... sau poate eu nu am fost necunoscuta ?

Niciun comentariu: