Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

3 august 2008

No ordinary morning

Summerlove - David Tavare

Realitatile din timpul verii niciodata nu-si vor fi intalnit sfarsitul . Priviri peste priviri si ciocolata si zahar ; ce poti sa-ti doresti mai mult ?
Escapada prin lumea ceaiului baut in fiecare dupa amiaza , ploaia din fiecare seara , masinutele si ... si plaja pe timpul noptii nu au fost destule motive sa vrem si mai mult ?
Stiu ! Stiu ca la anu` o sa fim tot acolo ; cu suficiente motive si cu aceleasi priviri !
Bla bla bla ! Zahar !

3 comentarii:

Anonim spunea...

s-ar putea sa faci diabet de la atata zahar :), ii ok blogul ,imi plac melodiile .... ce le bagi pe aici...s-ar putea sa te mai vizitez :))

FunInTheSun spunea...

suntem 2 persoane care scriu aici :)

eu , baiatul , mai slab de imaginatie , stresez cu melodii si posturi legate de viata pe care o traim : societate , sport , chestii d`astea reale

si fata , care se ocupa cu texte imaginare ( asa par , dar in multe dintre ele se afla un adevar si ceva real )

cat despre faza cu zaharul , nu vrea sa mi`o povesteasca si i`am spus si eu ca o sa faca diabet :)

multumim de vizita , te mai asteptam !

Andru spunea...

nu e nici o problema cu diabetul ! imi place la nebunie zaharul ! :))
te-a informat prietenul meu in legatura cu blogul , ce se petrece pe aici ... deci , iti multumesc si eu de vizita ! :(