Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

30 august 2008

Pai si eu l`am vazut pe Tolea !

Conform Mediafax :

___________________________________________________________________

" ...

Elena Băsescu nu a fost, însă, singura atracţie a serii, în discoteca din Costineşti. Într-un alt separeu se afla luptătorul K1 Tolea Ciumac, şi el asaltat de bliţurile curioşilor. Îmbrăcat într-un simplu trening, el a urmărit-o admirativ pe Elena Băsescu tot timpul cât ea a făcut poze cu tinerii din discotecă.


Mulţi dintre ei îşi făceau fotografii cu liderul OT PDL, apoi cu luptătorul K1, după care plecau către ringul de dans, privind pozele. "

___________________________________________________________________

Ei bine , oameni buni si eu l`am vazut pe Tolea , nu doar aia de la Mediafax . E ditamai omul ce`i drept . Undeva la 2 metri pe 1 metru jumate . Poza de mai jos este decupata si facuta de mine unui prieten pe 20 august , la Costinesti - a doua oara cand am fost la mare pe anul asta . :)


Blog cu Ciuma(la)c pe el , ce mai vreti ? :)

Niciun comentariu: