Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

13 august 2008

O viata avem si p`aia o bem !

O noapte alba , ne permitem ca e vacanta . Am mai prins un rasarit , tot inainte de plecarea la mare , asa cum am facut si acum o luna si m`am simtit bine :)

Si pentru ca am fost treaz , m`am uitat cu prietenii la Olimpiada . Am vazut cum Potec a luat locul 5 , Phelps a mai luat 2 medalii de aur , Romania a invins la handbal Franta cu 34 - 26 , iar la gimnastica am luat bronz la echipe . Da , 3 ore am stat nemiscati in fata televizorului cu o mica pauza pentru rasarit , unde bineinteles ca nu am facut poze ( iara ) . :))

Acum ma simt groaznic de rau , am ramas singur acasa . Trebuie sa ma duc la gara sa ma interesez de bilete de tren pentru mare si la liceu ( bleah ! ) sa`mi vizeze carnetul de note 'intepata' aia de secretara . Si iar sunt 40 grade afara ... Dupa`masa fotbal sau / si bere , iar diseara meci : Galatasaray - STEAUA ( cel mai probabil il vad acasa , de mult n`am mai stat cu tata la bere in fata TV-ului ) .


Hai baieti ! :)

Niciun comentariu: