Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

12 august 2008

Si asta pentru ca niciodata nu o sa stiti despre zahar .


Nu va faceti griji ( oricum nu va faceati ) , ma simt de la foarte bine in sus ; asta ar fi vrut sa auda o persoana draga , care e plecata intr-o calatorie lunga ( asa-mi place sa ma amagesc) .
Toate bune ? NU .
Toate frumoase ? NU .
Atunci e clar ca faci de la foarte bine in sus , cand iti este dor de vechiul " eu " , cand iti este sila sa bei ceaiul cu lamaie , cand iti face placere sa te uiti pentru a o mia oara la " Pirates of the Caribbean " , cand , pur si simplu , internetul nu te mai intereseaza , cand persoanele dragi sunt departe , cand in jurul tau sta un telefon dat pe silentios , altul la care asculti muzica si astepti sa primesti un semn de la vreun necunoscut/a , cand iti amintesti de gemul primit de la mare , cand trebuie sa-ti impui o limita si sa nu te resemnezi ... Lista ar putea sa continue pana la nesfarsit , pentru ca am o durere in mine si nimeni nu o simte , dar pai sa o vada ; cred ca am distrus o persoana ... si aceea e vechiul eu.
Vechea poveste care ni se intampla mereu , nu ? Aceeasi dintotdeauna ; pe langa malul marii , pe langa apa , pe langa nisip , pe langa gemul primit in fiecare dimineata , pe langa gogoasa luata in fiecare dupa amiaza ma face sa plang si crede-ma nu lacrimile iti vor aduce aminte de mine , nu absenta , nici prezenta , ci doar aceste simple cuvinte " Hai du-te dracu` , pa . "

Niciun comentariu: