Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

29 august 2008

Targoviste , orasul cu cele mai multe giratoare pe cap de locuitor .

Aveam articolul asta salvat inca din mai , dar m`am decis sa il public acum .

Asadar , inca de pe vremea domniei primarului Iulian Furcoiu , care visa noaptea cerculete , la cateva luni se ridica impetuos cate un sens giratoriu . Orice fel de intersectie , circulata sau necirculata trebuia sa aiba cate un rond . Principalul avataj este economia de curent necesara semafoarelor , acestea disparand , imediat dupa darea in folosinta a unui nou giratoriu . Am fost astazi ( nr . 30 aprilie 2008 ) , intr`un scurt traseu prin oras , pe bicicleta , inarmat cu camera digitala si am fotografiat cateva astfel de sensuri giratorii .

In total sunt 12 ( daca am numarat eu bine ) , destul de multe pentru un oras cu 80 de mii de locuitori si cu strazi foarte inguste .

1 - B`dul Regele Carol cu B`dul Ion C. Bratianu


2 - B`dul ION C. BRATIANU cu Str. col . Dumitru Baltaretu


3 - B`dul UNIRII cu Str . Garii


4 - B`dul EROILOR cu Str . Constantin Brancoveanu si Calea Campulung



5 - CALEA DOMNEASCA cu Str . Mihai Bravu si Str C . Brancoveanu



6 - Str . Berzei cu Str. mr . Eugen Breziseanu si Str. Linistei



7 - Str. MIRCEA CEL BATRAN cu Str. Cetatii si Str . poet Grigore Alexandrescu si Str. col. Dumitru Baltaretu


8 - Str. Revolutiei cu Str. Negustorilor si Str. plt. Ditescu Stan


9 - CALEA DOMNEASCA cu Str. MIRCEA CEL BATRAN si Str . A . Bratescu Voinesti



Sa nu le uitam si pe :

10 - CALEA BUCURESTI cu STR. PETRU CERCEL

11 - B`dul ION C. BRATIANU cu Str . Radu de la Afumati

12 - ALEEA SINAIA cu ALEEA MANASTIREA DEALU

( pentru moment fara poze , dar exista , va asigur eu ! )

Cu siguranta , soferii damboviteni sunt satuli de semne precum :





Mi`ar trebui si mie unul pe hol , intre bucatarie , debara si cele doua camere .

Lasand gluma la o parte , va urez sa va invartiti linistiti .

Domnu` Boriga , matale ce ne mai bagi pe gat ? :)

2 comentarii:

┬he°lici spunea...

aveam si eu de gand sa scriu kte ceva de sensurile astea giratorii kre m.au invartit de tot,insa cred k tu ai facut o treaba mai buna dekt mine:)

piiiiiiiiiiiiic:*:*:*

marius grozea spunea...

avem si noi in Moreni unul nou nout si cu luminite multe :))
ce zici de o iesire la pozat?
cu cei de pe orasul.ro ma intalnesc frecvent,in brasov iarasi am prieteni fotografi,de ce nu si in Targoviste,doar e la 2 pasi ?!