Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

12 august 2008

Sondaj nou !

Pool`ul precedent :

_________________________________________________________________

Ai visat vreodata cand ai dormit la pranz ?



Da , de multe ori - 47%

Da , de putine ori si chiar imi amintesc ce - 29%

Nu -11%

Nu dorm la pranz :) - 11%

_________________________________________________________________

Asa arata ultimul sondaj pe " Vine valu ... " . Acum e timpul pentru unul nou . :D

Aproape toata lumea trebuie sa se fi imbatat pana acum in viata . O data , de doua , de 'n' ori . Fiecare stie prin ce a trecut .

Intrebarea sondajului este :

_________________________________________________________________

Ai spus vreodata ceva in genul " Nu mai beau frate in viata mea ! " dupa prima betie ?

Cu alte cuvinte ti`a fost atat de rau dupa ce ai intrecut masura de ai promis ca nu te mai atingi de sticla ? :)

_________________________________________________________________

Variantele sunt in side`bar`ul din dreapta !

Asta pentru ca am auzit cu urechile mele oameni 'la necaz' care sa fi spus fraza asta . Pana la urma este normal sa zici , pentru ca te`ai simtit rau si nu ti`a placut starea . :) Dar mai departe ?!

So ? VOTE !!!

5 comentarii:

CallMeCherry spunea...

Bun sondaj,buna intrebare,bine gandit :D!!!!..."da,am zis asta cand mam facut o data praf,eram beata de nici nu mai tineam minte ce facusem...iar a2a zi simteam cum imi explodeaza capu` si am mai vomat si de cateva ori:-&..."

CallMeCherry spunea...

aadevaru` e ca de atunci nu am mai baut atat de mult incat sa ma fac praf,doar asa o bere doua,pana deveneam un PIC ametita...

FunInTheSun spunea...

tu trebuie sa fii darkangel :) asta daca te`am nimerit dupa poza ;))

eu zic ca o sa mai ajungi cel putin o data la starea aia incat sa zici " Asta chiar a fost ultima data ! "

CallMeCherry spunea...

dap eu is :P...daca ajung asta e...dar oricum nu curand...pe mult timp daca e...chiar tu tiai zis vreodata asta??:>:>

FunInTheSun spunea...

in gandul meu am zis , nu cu voce tare :) dar evident ca am mai baut si nu a mai avut rost sa ma repet :)

am facut sondajul asta pentru ca am vorbit acum cateva zile despre subiectul asta cu un prieten bun si tipul imi povestea ca si`a spus asta la prima bauta si recent a intrecut iar masura ( deci nu s`a tinut de cuvant )

la 15 ani , ai toata viata in fata :) iti urez bautura ieftina :)