Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

4 septembrie 2008

El mariachi 2008 !

Este 12 fara un minut , urmeaza piesa zilei . Am zis sa pastrez melodia asta la sfarsit , era ultima in playlist`ul care se termina pe 14 septembrie . Dar m`am gandit sa apara cu o saptamana mai devreme . Probabil este cea mai promovata piesa din aceasta vara . Eu m`am indragsotit de ea de la inceput si am cautat`o timp de o saptamana . Trompeta face o pereche buna cu muzica electronica si aici , iar vocea ragusita a lui Antonio Banderas transforma aceasta piesa in hit . Este melodia cea mai ascultata in cluburi , pe plaja , oriunde . Este numarul 1 . Toata lumea trebuie sa fi auzit de aceasta piesa . Este remixul facut pe melodia lui Antonio Banderas , El mariachi , ce facea senzatie acum 10 ani . Asadar , El mariachi 2008 , astazi pe Vine Valu` ...

Enjoy the sound , enjoy the music !

Antonio Banderas - El Mariachi 2008 (Club MIX) (www.djdumas.ro) - Antonio Banderas

Niciun comentariu: