Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

15 septembrie 2008

Obsesii ( leapsa )

Nici nu ajung bine acasa si ma trezesc cu o leapsa. O accept imediat ca asa`i frumos, dar... subiectul ei ma cam pune pe ganduri!

Sunt intrebat de Vic ce obsesii am. Ar fi multe, ce`i drept si o sa le insir mai jos. 

Dar mai intai, ce cred eu despre obsesii si ce sunt ele? Cu siguranta nu e neaparat rau sa ai obsesii! Chiar deloc! Pana la urma toata lumea are, iar ele reprezinta lucruri care se repeta zilnic si de care nu ne putem dezlipi. In cazul meu e putin mai greu.Sunt un berbec incapatanat si am o groaza de tabieturi, fite si pretentii. Recunosc, de multe ori acestea reprezinta un defect pentru mine, dar majoritatea persoanelor pe care le cunosc s`au obisnuit.
Sigur ca fiecare interpreteaza si intelege altfel termenul " Obsesie " . Am cautat pe dexonline sensul acestui cuvant si iata ce am gasit:


CLICK pe imagine pentru marire !

Sa ne concentram asupra celei de`a doua definitii.

OBSESIE = Idee fixa

Am multe, pe bune ! De exemplu nu imi place sa fiu trezit de absolut nimeni ( prefer sa ma lupt cu alarma imbecila de la telefon ) sau dimineata nu sunt obisnuit sa mananc absolut nimic ( un exemplu de obsesie cu un efect negativ ). Alte obsesii ar fi ca nu imi place ca o persoana din jurul meu sa aiba acelasi parfum ca mine ( probabil v`ati prins de ce nu stiu ce apa de toaleta folosesc atunci cand ma intrebati ) sau e musai sa ma spal pe dinti de fiecare data cand ies din casa [ se poate intampla si de 5-10 ori pe zi ]. Mestecat guma, urmarit TDF, utilizat telefonul la maxim- alte preocupari de care nu ma pot dezobisnui. Aproape in fiecare seara adorm pe emisiunea lui Badea si sambata, daca pot, ascult Partydul pe KissFm. Ochii verzi, zambetul si gatul [ toate la o fata, bineinteles ], cat despre VAMA , muzica house si Costinesti, nu mai incape vorba! Imi place sa ma plimb, dar in niciun caz singur si ador culoarea mov. Cred ca o sa fiu obsedat [ nu imi place cum suna cuvantul asta, dar am vrut sa accentuez ideea ] de condus [ abia astept sa iau carnetul ]. Cu tantarii mai am probleme si nu imi place sa astept mult timp dupa un lucru.  Obsesie numesc si faptul ca nu imi place sa mi se faca ordine in camera si in lucrurile personale. Altfel nu reusesc sa imi mai gasesc ce caut [ mi s`a intamplat des patania asta ].Acestea ar fi cele mai importante obsesii! Sigur, ele sunt multe; nu am timp sa le scriu pe toate. :)

Cine vrea sa preia leapsa asta? E destul de interesanta, asa mai cunostii persoana !

Nimeni?! Pai atunci, numesc eu! Si intreb blogul " Viata in culori ".Eventual ... Marius, Laura, Alex  sunteti careva interesati? 

Niciun comentariu: