Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

25 septembrie 2008

Nou si azi si imi place kissFM !

Aflam de pe blogul personal al lui Dan Fintescu ca astazi incepe pe Kiss FM o emisiune super draguta. Se numeste French Kiss si il are moderator chiar pe Dan. Alaturi de el vor mai fi Sanziana, Andreea ( 2 noi voci feminine pe acest post ), dar si celebra Alina Plugaru.

Aah, pun pariu ca o sa se laude cu noul ei blog! Da... Alina Plugaru are blog- il vedeti AICI; pai ea nu avea dreptu` ? Si are un motto destul de interesant si de provocator: " Ia'ma la intrebari! "Astept sugestii ca sa o intreb eu, daca voi nu aveti curaju` sau nu va lasa prietena. :)

Si tot la capitolu` noutati, Serban Huidu a intrat si el in blogosfera. Blogu` carcotasului AICI.

Asadar, ca am adus vorba de Kiss FM,mie a inceput sa`mi placa din ce in ce mai mult postul asta. Recomand dimineata de la 6:30 la 10 Cronica cu Hudiu, Gainusa si Dezbracatu, apoi de la 8 seara, RadioNet cu Olix, iar de la ora 23, French Kiss cu Dan Fintescu. Si bineinteles, Partydul Kiss FM, in fiecare sambata spre duminica de la miezul notpii la ora 7.

Si cateva articole de pe targovisteni.info :

Un leu pentru FCM-eu
Oameni vs ciori
Cum arata parcurile targovistene
Ultimul stinge lumina!
Vinovatii fara vina

Si vor mai fi...

@Later Edit: Foarte tare prima emisiune French Kiss :))

Un comentariu:

┬he°lici spunea...

super tare emisiunea de dim de pe kiss fm:x sper k makr acum sa se intleaga dc rad singura pe strada;)