Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

13 septembrie 2008

Stare

Pai e 10 seara, afara ai impresia ca mai e putin si o sa ninga[ ger d`asta n`am mai vazut de mult ]. Am o gramada de feelinguri acum si habar n`am daca sunt toate la locul lor. Ca de obicei banuiesc ca daca insir pe aici aberatii o sa`mi treaca. Prost gandit! Scriu in special sa stiti ca sunt bine. Si sa stiu ca si eu sunt bine!

Acum trebuia sa fiu pe la Bucuresti, la concert VAMA, dar n`am mai ajuns. Poate sambata viitoare, desi slabe sperante. Chiar aveam nevoia si cheful de asta !Nu prea am somn, intentionez sa nu dorm, diseara incepe si Partydul la Kiss, deci mai desfac o sticla de cola. Maine ajung acasa, am si o leapsa de dat mai departe. Doritorii sa se anunte. Trebuie sa ma gandesc si la un nou poll.

Ideea e ca mi`e dor de multa lume si ceea ce e mai nasol mi`e dor de persoane cu care ma intalneam doar prin vacante! Bunn, mi`e dor si de liceu, desi dupa 2 zile o sa mi se ia. Fac pariu!

Piesa de la 12 fara un minut va asteapta! Este penultima din SUMMER PLAYLISTUL pregatit. Sper sa va placa. Nu o sa mai fiu on pana maine la pranz. Nu prea am nimic de facut in seara asta. Fac si un apel pe aceasta cale. Amatorii de SMS`uri si telefoane sunt rugati sa ma caute in urmatoarele ore. Imi dau seama astfel ca a ajuns cineva repede pe aici.

Observ uitandu`ma prin lista de mess ca nu sunt singurul putin indispus, deci sigur e de la vreme. Cel putin eu vand un cer rosu cam urat dupa monitorul asta.

In final, mentionez ca demult n`am mai scris un articol d`asta din fundul inimii.

Un comentariu:

┬he°lici spunea...

unde esti tu pic?:(