Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

14 septembrie 2008

Maamii, s`a terminat !

Sunt super obosit si super racit. Maine o luam de la capat cu liceul. Vacanta s`a dus prea repede si recunosc ca a fost cea mai tare vacanta de vara de pana acum. Bag mana in foc pentru asta! M`am distrat super cu multi prieteni si am fost in multe locuri. Puteam sa fac si mai multe tampenii, dar sigur, cele care au fost sunt de ajuns!

O sa`mi fie dor de multe lucruri si persoane din vara aceasta. Dar timpul trece, urmeaza clasa a 11`a, la jumatatea careia voi deveni si major [ :X ]. Poate ca urmeaza una dintre perioadele frumoase la liceu, o perioada in care incep si majoratele dar si chinurile cu note mici si absente. :) O sa treaca si astea repede...

Nu am dormit mai deloc de 2 zile, iar astazi nu m`am tinut de promisiune. Maine sper sa termin si leapsa primita de la o prietena din Constanta, cu care am vorbit azi destul de mult [ :) ], am scris destul la ea si tot maine trebuie sa ma gandesc la un nou poll. Problema e ca ammulte subiecte in cap si nu stiu pe care sa le abordez :) Sigur, ca sa il linistesc pe Marius, o sa scriu si pe targovisteni.info. Ne auzim si acolo. :)

Astazi m`am ocupat, timp de o ora de curatenie in camera. Nu am mai practicat sportul asta de cand s`a terminat scoala, iar acum incaperea arata luna, pe birou au aparut si cartile si caietele. Totul este pregatit :)) Sunt fericit pentru ca am gasit si cateva foite pe care le cautam de mult timp. Niste amintiri mai vechi !

Cam atat pe ziua de azi! Ma retrag, caci vine ultima piesa din SUMMER PLAYLIST 2008 ! La 12 fara un minut ! Don`t go away !

Nu in ultimul rand, succes tuturor in noul an scolar !

Niciun comentariu: