Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

4 septembrie 2008

Leapsa : Mouse de blogger

Pentru ca Marius este curios ce mouse am , ii raspund acum :

Spre dezamagirea unora , folosesc un mouse normal , de ceva vreme - din primavara , daca imi aduc bine aminte , de cand am pierdut o bijuterie de soarece . Era un Trust micut , primit cadou in 2006 , de Craciun . Era flebetea mea , poate si acum ii mai plang de mila ... la cate head`shot`uri am dat cu el la CS , cred si eu . Nu stiu insa unde a fugit .

Revenind la mouse`ul pe care il " mangai " in prezent , l`am primit o data cu pc`ul , acum un an si jumatate si m`am obisnuit repede cu el . Folosesc enorm de mult scroll`ul din mijloc , iar cele 2 " butoane " mari imi permit o utilizare rapida a computerului . Sper sa imi achizitionez repede unul modern , in ultimul an insa am dat destul de multi bani pe tastaturi . ( am rupt vreo 2 pana acum , mai ales la FIFA , iar cea de pe care scriu acum nu mai are nici ea viata lunga )

Atasez si cateva poze cu soricelul " CLASSIC " - chiar asa se numeste , mouse`pad`ul sau suprafata pe care se plimba el s`ar putea sa va amuze insa . :)





Amatori de leapsa ? Poate fetele de pe " Viata in culori " .

Niciun comentariu: