Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

12 iulie 2008

Ai grija de tine .


Cum e sa nu stii in ce situatie te afli ?
Vreau sa ies . Vreau sa cunosc altfel de oameni . Vreau sa ies din tara . Vreau sa plec in cele mai frumoase locuri , unde plaja nu se mai sfarseste . Vreau sa te cunosc pe tine . Vreau sa-i cunosc pe germani , aia reci si obraznici . Vreau sa cunosc venetienii , aia romantici si cu barcutele . Vreau sa cunosc parizienii , romantici incurabili . Vreau sa ating nisipul ala de pe cea mai indertata insula . Vreau sa rad cu cei mai blanzi oameni . Vreau sa nu mai am telefon . Vreau sa fiu singura , si sa-mi dau seama ca-mi lipsesc parintii , prietenii . Vreau sa impart ceva . Vreau sa ascult melodia aia cu "white sand" cand sunt langa voi , in celalalt colt al pamantului . Vreau sa nu mai uit niciodata nimic . Vreau sa va am si pe voi in familie . Si stiti ce mai vreau ? Imi vreau sufletul meu pereche .
Il vreau din celalalt colt al pamantului .

Am considerat necesar sa imi scriu anumite ganduri , pentru ca nu toate cele de sus se vor indeplini , si daca voi uita , o voi citi din nou , si inca o data ... si inca o data , pana cand se vor implini toate ... aproximativ ...
Sunt mereu indragostita si imi place asa , ma indragostesc mereu de aceiasi oameni ...
Ar fi trebuit sa nu ma indragostesc , ar fi trebuit sa te las in pace , ar fi trebuit sa plec, ar fi trebuit sa te sarut mai mult daca stiam ca ...
Tot ce conteaza este ca vioara plange ...

Niciun comentariu: