Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

10 iulie 2008

Iubire urata .

Azi se vorbeste despre verbul " a ura " si se incepe cu " te urasc " si se va termina ... cu ... cu ... "t e voi ura mereu " .

Te urasc pentru ca te-am cunoscut in toane bune ; acum ti le accept pe cele rele .
Te urasc pentru ca nu-mi mai zici " te urasc " .
Te urasc pentru ca ai incercat sa faci pe " neintelesul " .
Te urasc pentru ca te uiti la mine prea serios , atunci cand nu trebuie .
Te urasc pentru ca imi vorbesti sec si neinteles .
Te urasc pentru ca te sun .
Te urasc pentru ca ai campus ?
Te urasc pentru ca mereu adaugai dupa punct virgula .
Te urasc pentru ca ma stii mai bine decat te stiu eu pe tine .
Te urasc pentru ca ma suni dimineata la 2 .
Te urasc pentru ca, acum, nu mai vorbesti .
Te urasc pentru ca ma tii pe invizibil .
Te urasc pentru ca a trebuit sa alerg dupa tine ca sa te salut .
Te urasc pentru ca tu ,mereu,o sa fii Soarele si eu sunt Luna .

Niciun comentariu: