Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

4 iulie 2008

Stiu ca nu ar trebui sa para iubire ...


Hai vino ! Vorbeste cu mine ,uita-te la mine ... Hai apropie-te ! Saruta-ma si imbratiseaza-ma ... Hai spune-mi ce ai mai facut ... Spune-mi ca nu te-ai inselat atunci cand m-ai sarutat , spune-mi ca inca il mai simti ... Hai pleaca ! Ia-ti toate amintirile cu tine , apasarea lor s-o cari tu in viata . Dar , stiu ... stiu foarte bine ca la apus iar vor veni la mine . Somnul copilaresc de vara ne mai face sa tresarim .
Te iubesc pentru ca m-ai neglijat intr-un timp , in aceeasi masura si eu am facut acelasi lucru . Dar asta n-a insemnat nimic , reusise sa treaca , iar cand Timpul va ajunge sa aiba 0 ore vreau sa fiu cu tine atunci ...
Iubirea ciudata de copii a fost iubita , e iubirea noastra ... hai s-o prefacem in buze ca s-o sarutam, hai s-o prefacem in Timp ca sa putem sa-l oprim , hai s-o prefacem in lichid ca sa o putem bea , sa ramana in noi mereu si sa nu ne uitam niciodata , hai ... hai s-o prefacem in tine ... sa fii tu iubirea ei ...
Ploua si noi nu ne putem intalni decat noaptea ...
Eu sunt Luna ... incantata !
Pentru ca atunci cand vei citi asta o sa zici ca m-am indragostit iar de tine ...

Niciun comentariu: