Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

6 iulie 2008

Fara titlu .


Deja ?
Figuri prea frumoase , am vazut oameni pe care nu credeam ca am sa-i vad vreodata . Parca i-am visat odata , iar acum au disparut din vis si s-au refugiat in Timpul meu , in realitatea mea .Un inceput de suras , ten creol , parul negru ... detalii care nu conteaza ; simteam, doar , ca-i cunosc de o vesnicie .
Gandindu-ma la toate astea simt doar ca lumea in care traiesc nu este pentru mine , nu sunt facuta pentru ea ... poate in alt Timp , intr-o alta realitate as fi apartinut acestei Lumi ; doar ca urasc sa-mi creeze cineva Lumea si sa ma oblige sa traiesc in Lumea Lui/Ei.
Pana la urma urmei ... unele vise devin realitate ... Oameni cu figuri frumoase , oamenii din vise .Visul meu a devenit realitate .
V-ati inecat ca prostii iubirile-n ocean , acum tanjiti dupa ele ... Si stiam ca eu n-am sa fac asta niciodata , pentru ca mereu o sa tanjesc dupa un sarut .
Si in vis , iar si iar ... o sa-mi vorbesti , si o sa te simt ...

Niciun comentariu: