Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

2 iulie 2008

Despre Gabriel Boriga cu Marius Tudor

Marius , pe care il consider cel mai misto tip din Romania , este un bun prieten , ce`i drept mi`am dat seama din conversatiile de pe messenger , inca nu ne`am intalnit :) Speram sa o facem cat de curand si sa`mi dea berea promisa ... sau berile . :)

Marius este cel mai activ blogger dambovitean , un blogger profesionist cu acte in regula , cum imi place sa zic , alaturi de care am infiintat mai demult Asociatia Bloggerilor Damboviteni , pe care am uitat`o ce`i drept , dar o sa ne ocupam noi in cel mai scurt timp .

Domiciliat in Bucuresti de ceva timp , e foarte " la curent " cu ce se intampla la noi in oras , are el niste informatii secrete si precise , inca nu l`am intrebat despre ce e vorba :) I`am spus ca e principala mea sursa de informatii cu ce se mai misca prin oras :) Din alta parte nu am gasit .

Ce imi place la el sunt articolele despre noul primar din " satucul " nostru , pe care vi le recomand si voua . Articolele , nu primarul ! :))

Cel mai recent , dar si unele mai vechi :

Despre Gabriel Boriga

Pupaciosii de buci
Primarul Gabriel Boriga isi ia vacanta ?
si altele , le gasiti voi pe blogul lui :)

Niciun comentariu: