Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

3 iulie 2008

Ce ne facem cu prostii ? ii bagam la IGNORE

Poze noi pe hi5 , gasiti aici . Vorba aia , ai blog , de ce sa nu`ti faci reclama ? :)

Si cel mai idiot mass pe care l`am primit de curand pe messenger , asa de culmea prostiei :)) ; nu stiu , dar de la un timp toti prostii ma baga in lista lor , ii intreb frumos de unde au idul meu si ei " pai ... am facut schimb de liste cu cnv "

Eh , priviti aici :

" sunt la baie .numi merge sts :)) hai si voi cu mine in baie sa vedeti ce fac =)) . mass , sper sa nu deranjeze pe nimeni , va phup "

Si tipu a zburat in lista cu ignoratii ( si`asa plina ) ...

2 comentarii:

CallMeCherry spunea...

frateee....chiar ca merita ignore,ce porcarie mass putea sa deaa=))=))=))....eu mai primesc mass-uri cu bancuri:X:X...alea da sunt calumea...ador bancurile SECI in special:X:X...

FunInTheSun spunea...

nu am dat ignore la cei care trimiteau bancuri prin massuri :) si eu mai trimit , dar foarte rar , si bancuri pe care chiar le consider tari , nu orice fel :)