Plaja`i mare, da` cauta si sigur vei gasi :)

MCM Targoviste's Fan Box

10 iulie 2008

Aia de la UE sunt neseriosi ...

Liceul la care invat ( Colegiul National " Constantin Carabella " ) a participat anul care tocmai s`a incheiat la concursul EUROSCOLA - editia 2008, un proiect marca Uniunea Europeana pentru elevii de liceu . Pentru a ne inscrie , a trebuit sa facem un eseu de 2000 de cuvinte , in limba engleza , cu titlul " A 50-a aniversare a Parlamentului European – realizari si provocari viitoare ; o perspectiva asupra Tratatului de la Lisabona " si sa raspundem la un chestionar de 100 de intrebari cu privire la Uniunea Europeana . Am participat un grup de aproape 20 de elevi , indrumati de doamna profesoara de romana . Foarte frumos pana aici ! :)

Termenul limita de depunere a acestora a fost 11 aprilie , iar noi ( liceul ) le`am trimis la timp :)

De ce sunt neseriosi ? Pai nemernicii ( sa zicem direct acum ) au spus ca pe 9 mai vor anunta castigatorii . Buun ! De ziua Europei Si mai buun ! I`am si crezut ... Eh , acum a fost 9 iulie , a trecut 2 luni si nu au aparut nimic pe site`ul lor .Un site updatat la cateva zile , am ajuns sa intru cu putine emotii pe el ... Nici nu v`am zis premiul . O excursie de o saptamana la Strassbourg , la sediul Uniunii Europene :)

Si ce e mai enervant este faptu ca domnii aia tot amana si isi cer scuze ca au fost prea multe eseuri si nu au avut timp sa le corecteze :) Prima data au mintit ca vor fi gata" la sfarsitul lunii mai ", iar acum , de 2 saptamani ne aburesc cu " in cel mai scurt timp " . Bine , daca organizam noi concursul asta , aparea un mesaj ceva de genul : " Eseurile au fost furate . Ne cerem scuze . "

Pai , ce sa va urez eu in afara de ganduri rele ... poate doar " CORECTARE USOARA ! " :))

Pagina concursului este aici .

Niciun comentariu: